سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با مدیریت زاهدیان

امسال در IFA، Galaxy Tab سامسونگ ستاره محفل بود. با این حال محصول دیگری با نام I5510 از این کمپانی در گوشه و کنار خونمایی می‌کرد.

گوشی تلفن همراه Samsung I5510 که از طریق ودافون به بازار خواهد آمد، از مزایای آندروید 2.2(Froyo) بهره‌مند است و صفحه‌کلید کشویی QWERTY دارد.

 

                      

 

دیگر امکاناتی که این گوشی به احتمال زیاد همراه خواهد داشت عبارتند از: پشتیبانی از 3G، WiFi، بلوتوث و کارت حافظه misroSD.

سامسونگ هنوز این گوشی را به طور رسمی معرفی نکرده بنابراین حضور آن همه را غافلگیر کرد. این کمپانی تمایلی نداشت در IFA درباره I5510 بیشتر از این چیزی بگوید. در نتیجه تا معرفی رسمی آن از سوی خود سامسونگ نمی‌توان در موردش قضاوت کرد.





نوشته شده در تاریخ سه شنبه 89/6/16 توسط دوست دارم عشقم

سینماهای خانگی با قابلیت‌های سه‌بعدی موضوعی است از مدتی پیش در محافل مختلف درباره آن بحث می‌شود. اما قابلیت‌های سه‌بعدی در تلفن‌های همراه چالشی است که شارپ سخت تلاش می‌کند از عرصه آن پیروز بیرون بیاید.

این کمپانی به تازگی نوعی تلفن همراه را به معرض دید گذاشته است که از نمایشگر سه‌بعدی فاقد شیشه Parallax مانند (نمایشگر Nintendo 3DS )، دوربین سه بعدی و خروجی سه‌بعدی از طریق HDMI، برخوردار است.

 

                      

 

Parallax قابلیتی در چشم انسان است که به واسطه آن هنگامی که فرد سر را از سمتی به سمت دیگر حرکت می‌دهد، به نظر می‌رسد که جابجایی و حرکت اشیای نزدیک نسبت به اشیای دور بیشتر است.

صفحه‌نمایش این گوشی لمسی و 3.7 اینچی است که در حالت دو بعدی رزولوشن 480×800 دارد و در حالت سه‌بعدی روزلوشن آن به نصف(400×480 پیکسل) کاهش پیدا می‌کند.

شارپ علاوه بر تلفن همراه با قابلیت‌های سه‌بعدی، یک LCD 10 اینچی فاقد شیشه را نیز رونمایی کرد





نوشته شده در تاریخ سه شنبه 89/6/16 توسط دوست دارم عشقم
   درباره وبلاگ

   آرشیو مطالب

مطالب جالب وخواندنی
مطالب طنز
اخبار موبایل
آهنگ پیشواز ایرانسل
آهنگ جدید از ایمان و حسین . . .عکس
عکس زن
عکس Love
اس ام اس عاشقانه
اس ام اس خنده دار
اس ام اس روزه تولد جدید
اس ام اس عید فطر
اس ام اس جدایی
شهریور 89
   آخرین مطالب

اس ام اس خدا حافظی . . .
اس ام اس برای قلبهای شکسته
[عناوین آرشیوشده]
   موضوعات

نظر بدین .[6] . 89/6/25 . پیامک . جالب ترین اس ام اس _نظر بدین . جدید . جدید.از عصر نوین . خبر جدید . خبر روز . سری بیستم. . عکس زیبا_نظر بدین . . مطالب زیبا وخواندنی .

بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 0
کل بازدیدها: 22862

Blog Skin